torsdag, juli 27, 2006

Bortrest

Nu åker vi. Eller inte nu, men imorgon bitti. Har jobbat till 15 idag, och efteråt kollade jag lite när jag behöver jobba nästa gång. Bad om ledig denna helgen redan från början, och i måndags sa jag till att jag gärna skulle vilja vara ledig på måndag också. Morgondagen (fredag) var jag redan ledig, det var en ledig dag. Har haft en slapp veckan denna veckan, bara jobbat 2 dagar. Skönt.
I alla fall, hon visste inte när jag ska jobba nästa gång. De har så mycket ordinarie personal nu, så det var lite oklart. Hon vet ju att jag är iväg, och jag sa att hon skulle rnga min mobil då hon visste. Sa även att vi kanske stannar lite längre om jag inte behövde jobba. Så att hon vet läget.

Så tidigast måndag kväll kommer vi hem. Förhoppningsvis kan vi stanna lite längre, så vi hinner med ett Lisebergsbesök :)

Har packat lite, eller är nästan klart. Bara lite smågrejer som inte går att packa ner ännu. Ska duscha också. Lägga in lite ny musik på mp3:n samt lägga in lite bilder på BD hade jag tänkt hinna med också.

Tjoflöjt. Ha en trevlig helg, för det ska jag ha! :)