fredag, juli 14, 2006

Hemma, forts.

Så. Nu ska jag fortsätta. Åt nyss väldans god mat. Grillat kött och bakad potatis med vitlöksmör!

I onsdags gjorde vi ingeting egenligen. Vi steg inte upp förrän 11.30, och när alla gjort sig klara (fem stycken) gav sig H & S iväg till stan. De skulle träffa internetkompisen igen, och så skulle S åka hem med 18.25-tåget.
Vi som var kvar hemma gjorde inte så mycket. Kollade i gamla fotoalbum, hoppade lite studsmatta, var borta på minigolfen och köpte glass, och satt lite vid datorn. Framåt kvällen var vi ute på promenad med deras lagotto vid namn Herr T. Eller, han heter inte Herr, men de kallar honom det ibland.

Under natten mellan onsdag & torsdag var vi uppe väldigt länge, men jag minns inte exakta tiden. Och natten mellan tisdagen & onsdagen släckte vi inte förrän halv 3, och då var vi halvt döda. Jag somnade först.

I torsdags (igår) fyllde kusin H 15 år. Hon fick en digitalkamera med en del tillbehör, en bok, en ny frukostskål (av lillasyster N) samt pengar. Kameran hade massa kul funktioner, som vi testade under dagen.
Åt även tårta, pasta-lunch, kollade i gamla fotoalbum & mindes, packade ihop och åkte hem. Tåget gick 15.45, och innan dess var vi inne på Ica och köpte färdkost i form av godis. Hade även fått med mackor & dricka av faster B.

Som sagt, bilder från deras vistelse här, samt vår vistelse i hufvudstaden kommer så småningom. Så jag hänvisar dit!
Ni anar inte hur mycket bilder vi tog. Här måste definitivt rensas. Så att jag hittar vad jag söker! ;)