tisdag, juli 18, 2006

En bebis

Först och främst, kusin H gjorde min dag underbar. Hon har ritat världens finaste bild i Paint, föreställande oss fyra kusiner. Så jävla fin. Jag blev bara så himla glad. <3

Har hänt endel sedan jag uppdaterade. Minns inte vilken dag det var. Haha. Har iallafall jobbat sön, mån & tis (idag) nu. Ska jobba imorgon också, för att vara ledig en dag innan det är dags för tre arbetsdagar till.
Var iväg på allsången igår kväll. Var Linda Lampenius, Harpo, Tuta & Kör samt en lokal idrottsprofil som var där. Ganska trevligt, men det var såklart mycket roligare på Skansen, eller då vi var nere på allsången här tillsammans med kusinerna samt kusinbarn A.

På tal om kusinbarn, på kvällen den 15/7 fick jag ett femte kusinbarn. Nu finns det tre flickor & två pojkar i den lilla skaran! :) Så himla roligt. Ser verkligen fram emot att få träffa den lille killen, som ännu inte har något namn. Inte vad jag vet iallafall!
Stort grattis till kusin M & hans fru M.

Ska försöka lägga in lite mer bilder på Bilddagboken nu. Tjoflöjt!