fredag, juli 21, 2006

Dagsutflykt

Vi var i Kalmar & på Öland igår. Åkte härifrån lite efter 11, och var hemma 20. Var på nya IKEA i Kalmar, Köpstaden i Färjestaden, badade i Kalmar sund (det var jättevarmt!) & strosade omkring inne i Kalmar.

Åt köttbullar & chokladmousse på IKEA, glass på en mysig uteservering i Kalmar, samt köpte en ursöt liten dress till bebis-pojken. Det var så sjukt sött så jag höll på att dö. Typ velourtyg, en brun dress med koalor på. :) Köpt på Åhlens. Vi sprang runt i en massa affärer innan vi hittade någonting som vi verkligen tyckte om.
Köpte prestent till lilla E också, som vi ska på 1års-kalas hos imorgon! Jobbar bara till 13 pga det. Sköönt!

Köpte tidskriftssamlare (mörkbrun/blomma) och ett set med små anteckninsgblock. Det var ingen som skulle ha något egentligen, utan det var bara en liten utflykt!¨

Har fixat med lite kort idag också. Börjat ta ut de kort som jag vill framkalla. Längtar efter att på pyssla med det sen!

Ska nog börja dra mig uppåt. Ska läsa boken som jag lånade av kusinerna H & N. Måste plocka fram kläder som jag ska ha på kalaset imorgon också. Pappa ska hämta mig på jobbet vid 13, och därefter ska jag hem & ta en snabbdusch. Då hinner jag inte vela med kläder ;)

God natt & trevlig helg för alla som är lediga! Jag jobbar hela helgen...