tisdag, mars 14, 2006

Pictures

Ska lägga in lite bilder från helgen nu. Strax. Är bara mina bilder från mobilen, eftersom H har lagt in de andra på datorn där uppe, på sitt skrivbord = jag kommer inte åt dem. Men de kommer väl senare. Ni som känner till mitt användarkonto får kika lite då och då, så lär ni märka då de dyker upp!

Är sååå trött på eftermiddagarna. Sitter i soffan och pluggar, och helt plötsligt kan jag inte hålla uppe ögonen. Men efter en liten kort powernap är allt som det ska igen. Jag fattar inte... Är aldrig trött på eftermiddagarna i vanliga fall, och nu har det skett 2 dagar på rad.

Psykiatri är SÅ kul och intressant. Prov i det på fredag, och det är faktiskt ett nöje att läsa. Det är kul och intressant. Olika neuroser (panikångest, tvångssyndrom, hysteri, fobier mm) samt depression. Intressant som sjutton!

Ska ta tag i bilderna samt kolla mer bloggar nu. Ska sluta leta efter bloggar, för om man hittar en kan man inte sluta läsa. Hahaha. Måste hålla mig till de jag har!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Intressant att läsa om.. dock inte lika roligt när man själv lider av alla dessa psykiska besvär :/

26 juli, 2006 15:30  

Skicka en kommentar

<< Home