lördag, mars 04, 2006

Linnen

Har inte hunnit lyssna på dagens låtar idag. Varit på stan med m&p, och var inte hemma förrän 15-tiden. Fikade goda ostfrallor, plockade ihop lite skolgrejer från igår samt pratade med A i telefon.

Köpte present till konfirmanden på stan. Ska till Stockholm på konfirmation nästa helg. "Lilla kusselinen" som ska konfirmeras. Trevligt med en tripp upp dit!
Inhandlade även ett halsband på Glitter, samt två linnen & en T-shirt på Gina tricot. Är tänkt att de ska användas till mina tröjor jag köpte i Ullared! har inte hunnit testa om det passar ihop ännu, och om det ser bra ut. Hoppas bara på det bästa ;)

Har en aning ont på framsidan av låren. Känner det dock bara då jag böjer mig ner på huk. Funderade ett tag på vad jag hade gjort, men kom sedan på att det med all säkerhet beror på min/vår intensiva dansträning! ;) Har blivit ett par timmar den här veckan. Men inte riktigt lika mycket som för paren i Let's dance. De tränar visst ett stort antal timmar per vecka.

Måste läsa Smp & Aftonbladet nu, och se vad som hänt i världen! :)