tisdag, mars 07, 2006

Mera matte

Räknat matte idag också. Dock inte lika mycket. Cirkus 2 timmar. Tiden går så snabbt, och man hinner ingenting på 2 timmar. Ett par tal hinner man kolla igenom, men inte så mycket mer. Efter ett tag blir hjärnan så trött man inte orkar tänka heller. Och då får man helt enkelt lägga av! ;)
Ska nog bli bra till slut. Längtar till helgen också. Stockholm, stockholm. Stockholm väntar, om bara för två dagar!

Toppkandidaterna om en halvtimme. Riktigt bra program. Handlar om politik, men ändå inte. Mer om olika problem i samhället, och debatter om dem osv. Kan inte förklara, men syftet med programmet är att få förstagångsväljarna att bli engagerade. Och en av dem är ju jag. Har dock inte en blekaste aning om vad jag står på den politiska skalan. Vore kanske bra att ta reda på det... Men orka?! :) Inte så jättejätteintresserad faktiskt. Men bra & nyttigt vore det.

Törstig. Snart fika och som bekant även TV.

Smp med IVÄ:t imorgon. Blev inställt förra gången (veckan innan lovet) då personen som skulle visa oss deras webbtidning var sjuk.

JUST DET. Får inte glömma att skicka bilderna som ska vara till hemsidan (läser webbdesign) heller. Om det allt för modan skulle bli instället och vi måste till skolan och jobba, eller om vi ska till skolan efter studiebesöket. Lika bra att skicka dem nu, INNAN jag GLÖMMER det

Tack & hej.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som om du jobbar på som bara den. Hoppas du orkar de här sista månaderna, snart är det ju slut... fast du kanske är som min dotter som får ångest när man pratar om nästa år? Hon vill absolut inte plugga mer just nu. Hon vill jobba, tjäna pengar och flytta hemifrån!

07 mars, 2006 23:52  
Blogger Elin said...

Aha: Ja, jag resonerar som henne! Vill inte heller plugga. Sökt endel jobb, men det är inte lätt att få något inte. Annars vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Ingen motivation till att plugga alls. Och då är man inte motiverad till att leta efter kurser/program att välja "för säkerhets skull" heller...

08 mars, 2006 19:30  

Skicka en kommentar

<< Home