fredag, mars 10, 2006

Me 2 You

Sitter och kollar på söta 'Me 2 You'-bilder. :)

Matteprovet gick sådär. Till en början gick det ganska lätt, men de sista frågorna var skitsvåra. Hade inte en blekaste aning om hur jag skulle lösa dem... Testade massa grejer, men ingenting fungerade. Får se hur det går.
Gjort psykologifrågorna också. Psykologi B är grymt kul. Läser om psykiatri nu, psykiska sjukdomar och sånt. Neuroser, depressioner osv!

Blir chicken nuggets, ris & sötsur sås (innehållande bla. ananas) till middag. Gott, gott. Jag är hungrig, och jättesugen på nuggets! Hoppas de är goda också.

Packning & Let's Dance-final är det som står på schemat. Vem som helst av Anna & Måns kan vinna. Tror det är väldigt jämt.
Men jag hoppas på Måns. Diggar honom. Han dansar skitbra och han och (gud vad heter hon, just det, Maria!) Maria dansar såååå i takt. När de "lyfter på benen och svingar dem" gör de det precis samtidigt. Jättesnygg. Han är lärt sig hur mycket som helst dessa veckor.

Visst, Anna är duktig hon också, men jag tycker det kan bli lite för mycket ibland. Hon är såååå tacksam varje vecka, och hon är såååå glad för att hon får vara med i tävlingen, och hon gråter sååå mycket för att hon är sååå glad. Men hon har visst dansat förrut, och det var diskussioner om hon skulle petas ur tävlingen eller inte, eftersom hon hade dansat bugg professionellet förrut.

Blir kanske ingen mer blogg innan måndag nu. Åker tidigt imorgon, och är hemma sent på söndag. Have a nice weekend! Det ska jag, HELT klart! :)