torsdag, januari 18, 2007

Körskolan

Har varit nere på körskolan från 10.30 till 13.15 idag. Hade körlektion och sedan satt jag och gjorde teori. Är ett tag sedan jag var där och gjorde teori, så jag kände att det var läge att börja igen nu!

Käkade en färdigrätt när jag kom hem. Den är sååå god! Fast idag var 'potatisbollarna' lite sega och mosiga. Har i och för sig endast ätit denna en gång innan, och det var sommaren -05, så jag kan ju ha misstagit mig lite. Den kanske var likadan då.

Jobbet hade ringt mig då jag var borta också. Hade tänkt ringa då jag ätit (var vrålhungrig då jag kom hem), men hon hann först. Fick en dag jag skulle jobba, och sedan kollade hon upp hur jag hade det nästa vecka. Kunde ev. bli någon dag då om de skulle behöva ha in någon.

Annonsen var med idag, känns konstigt och overkligt.