lördag, januari 06, 2007

Tusenbröder

Sitter vid den bärbara datorn igen, och dne befinner sig idag på H:s rum. Hon har skrivbordet framför fönstret, så man sitter jättebra här. Ser vår trädgård plus några grannträdgårdar.
Har jobbat idag, dock bara till 13.30. Hade sagt redan innan att jag bara ville/kunde jobba till 13 idag, men blev kvar lite längre pga att några killar i ett stannande rum inte lämnade sitt rum förrän 13-tiden. Och jag var tvungen att göra "mina" stannande rum innan jag gick hem.
Gått ganska bra idag, även om det var mycket. Mycket var det igår också, då jag jobbade till 16. Pappa var och handlade då också, så jag gick till bilen, följde med in och sedan åkte vi hem. Köpte bla semlor/prinsessbakelser. Framför allt jag, men även H är inte överförtjusta i semlor, så vi tog en prinsessbakelse var istället!

Kollade på Tusenbröder III som går i två delar på SVT i helgen. De tidigare säsongerna såg vi också när de gick, och de var kanonbra. Denna, del 3, har även gått på bio, men bara 1,5 timme lång (dessa två avsnitt är tillsammans 3 timmar, dvs dubbelt så lång) och slutet ska även vara annorlunda. Det är mer detaljer, och nya "smågrejer" i tv-versionen! Så det ska bli kul att se hur det går. :)