lördag, januari 13, 2007

Att blogga

Ibland vore det bra att ha en lösenordsskyddad blogg. Funderar på det ibland, att starta en ny. Vet fortfarande inte vad jag vill göra till hösten. Kan vara som kusin P:s fru G sa "Jag tror det är en myt att man kommer på vad man vill göra" Jag ville jobba efter gymnasiet pga att jag ville ha ett år på mig att komma fram till vad jag vill göra. Men jag tror inte jag kommer att komma på det. Inte nu, inte om ett halvår. Jag måste helt enkelt följa mitt hjärta. Vad är KUL. Vad vill jag göra JUST NU.
Har vissa små funderingar, men är inte alls säker. Vet inte om jag vill eller inte. Kanske, vore roligt med förändring. Eller, förändring ska det blir. Men hur?!
Ev. kan det bli en ny blogg, där jag är lite mer "öppen", och istället lösenordskyddar de inlägg jag inte vill att vem som helst ska kunna läsa. För lite så är det nu, jag håller låg profil (känns det som iallafall) iom att allt skrivs helt öppet.

Vi får se hur det blir.