onsdag, januari 10, 2007

Segt som jag vet inte vad

Alltså, datorn är skitseg nu. Jag vet inte vad som har hänt med den... Tar jättelång tid innan den kan hitta och öppna "Den här datorn" samt att det tar en evighet för blogg-sidan och alla andra Internetsidor att öppna sig. Så finally har jag fått fram den här sidan så jag kan blogga. Nu får vi bara hoppas att det går att publicera det också. Wish me good luck!

Har börjat sortera mitt nya pussel idag. Det tar sin lilla tid med 2000 bitar. Har inte orkat sortera alla, får ta det senare idag.
Mår lite illa också. Vet inte om jag är på väg att bli sjuk. Mamma har varit sjuk (jätteförkyld, trött, hostat och snurvlat) i en vecka nu, men det är på väg att försvinna nu. Så vi får väl se...

Nu ser jag iallafall att "Den här datorn" har lyckats öppna sig, så jag får se om jag får fram det jag är på jakt efter!