onsdag, mars 22, 2006

Trötthet

Trött idag också. Slutade 15.40 och har pluggat natur samt renskrivit en engelskatext. Varit på City Gross och handlat också. Bla inhandlades lite godis. :) Har dock inte orkat äta något, då vi käkade baugetter med skinka & skagenröra i då vi kom hem. Duschat har jag också hunnit med att göra. Och skriva lite till på engelskan samt glutta runt på nätet.
Slutar tidigt imorgon, och förhoppningsvis är jag inte lika trött imorgon så att jag hinner uträtta en massa grejer. Skolgrejer.

Städat matsalen idag också ju. Är jourklass denna veckan. Var inte så ansträngande. Plockade undan på borden, satte upp stolar och slängde överblivna matrester samt skräp. Så nu har jag (+ några till) gjort vårt i alla fall!

Sett The butterfly effect på filosofin denna veckan. Läraren är bortrest, så vi har rett oss själva. Gick dock lite halvkasst i måndags, då vi inte fick tag i någon fjärkontroll (och ingen lärare kunde fixa heller...) så vi fick se filmen med dansk text. Haha. Inte världens bästa, men det gick.
Och efter många om och men kom det en lärare och hjälpte oss att fixa fram en DVD-fjärkontroll till dagens lektion. Den andra vi fått var bara till Tv:n. Lagom bra... Så resterande biten av filmen fick vi se med svenk text! :)

Ska nog dra mig mot sängen. Förhoppningsvis avtar tröttheten lite om jag lägger mig tidigare än jag brukar. Ska läsa i min bok Anhörig, som för övrigt är skitbra och gripande. LÄS!
Gäsp & nattinatti!