fredag, mars 24, 2006

Helg.

Äntligen är det helg. Har inte så mycket som ska vara färdigt i nästa vecka, så förhoppningsvis blir det lite lugnare då. Haft tre hektiska veckor då det varit tre olika prov (okej, två prov och ett svårt muntligt läxförhör i DNA som var som ett prov) Vet inte om det har berott på det, men jag har haft ont i huvudet de senaste dagarna... Även idag. Blev dock en aning bättre nu när jag kommit hem.

Ska bara slappa i helgen. Eller slappa och slappa... Slappa från skolarbete och tankar på skolan i alla fall. Bio och troligtvis restaurang ikväll samt IKEA imorgon. :) Lyckad och trevlig helg!

Mummy pratar i telefon och de andra två är inte hemma. H började vid 13.50, då jag slutade. hehe.
Ska äta lite godis och bara njuta av att det inte är något skolarbete som väntar. Har jag ingen huvudvärk i helgen vet jag vad den beror på. Borde isåfall dra ner på tempot lite, även om jag inte tycker att jag stressar och håller på. Är inte en stressande person, men ibland blir det mycket att göra och man pluggar mycket. Det tar på en, men jag vet inte om jag är stressad. Och har man mycket att göra då det gäller skolarbete går det bara inte att strunta i det... Man måste helt enkelt bita ihop och kämpa på. MEN NU ÄR DET HELG! :)