torsdag, mars 23, 2006

Fortfarande inte helt okej

Jag vet inte vad det är som håller på att hända. Varit trött idag också. Frös och trodde jag hade feber, samt den här konstiga huvudvärken. Kommer lite då och då, på olika ställen och det gör ont i ett par sekunder. Jättemärkligt. :/
Känner mig inte i topptrim i alla fall, men jag vet inte vad det är. Känns bara konstigt. Behöver nog lite mer sömn...

Satt och läste min bok i en timme förrut, och då blev jag ännu tröttare. Man blir ju inte piggare av att bara sitta rakt upp och ner och glo i en bok så att säga!
Sett lite på TV och gjort en massa, massa nytta. Skrivit ett högtidstal samt en argumentation som båda ska framföras muntligt i nästa vecka (svenska), pluggat natur (DNA) inför morgondagens muntliga läxförhör, kollat efter lite fakta till en religionsuppgift samt gjort lite psykologiuppgifter.

Ska se lite till på TV sen, för att sedan gå och lägga mig. Sovmorgon imorgon, så jag börjar 9.30 :) Mamma fyller år imorgon också, så vi har ställt min mobil på alarm klockan 6.15 (då hon sitter i köket och äter frukost för att sedan gå till jobbet) och då ska den sjunga "ja må hon leva" som jag & H har sjungt in. Hahaha. Hoppas bara inte att hon blir skiträdd och inte tycker det är roligt.

Ska gå på bio och sedan restaurang på kvällen. Men hon vet inte om det. Varenda gång trailern till den filmen har visats på TV den senaste veckan har hon nämnt något om att "den kanske vore kul att se" och frågat om jag velat följa med. "Njae, jag vet inte" har jag svarat.
Jag kläckte nämligen idén om att vi kunde köpa biljetter till den åt henne i födelsedagspresent, eftersom det vore kul & eftersom den har premiär imorgon. Detta skedde innan hon börjat "tjata" om den. Så varje gång mamma nämnt något om den har jag haft lite svårt att hålla minen. Tror dock inte att hon märkt något. ;) Tihi. Ska bli kanonskoj i alla fall.