fredag, december 02, 2005

YES! :)
Bilden togs av syster H, samtidigt som programledarna sa att Agnes vunnit.

JA, JA, JA! She made it. Världens bästa Agnes spöade skiten ur Sebastian och tog hem hela skiten. Hon var verkligen SÅ mycket bättre. Gjorde vinnarlåten mycket, mycket bättre, och hennes uppträdande var över lag bättre än Sebastian. Han hade kunnat välja mer rockiga låtar, då hade han haft en bättre chans. Men nu blev det bra, för Agnes var bättre.

Guud, jag är SÅ glad. Jag skrek rakt ut då de ropade ut att Agnes vann. När hon sedan skulle sjunga, men inte kunde pga att hon var så glad & nästan grät, och alla andra deltagare och produktionspersonal kom upp på scenen var jag nära att börja gråta. SÅÅÅÅÅ fint & rörande. Gud vad lycklig hon måste vara nu! :) Åhh, vad härligt. Jag önskar henne all lycka och tror att hon kommer gå långt. Det tror jag att Sebastian också kommer göra, det kommer gå kanonbra för honom också. Se bara på Darin!

Jag SKA ha hennes skiva, det har jag sagt hela tiden. Om (när) Agnes ger ut en skiva ska jag köpa den, har jag sagt till bla. C. Och nu, när hon gick och VANN och skivan kommer att finnas i handeln innan jul önskar jag mig den i julklapp! Skrev jag det i inlägget innan kanske?! Ah, jag är SÅ glad. Det går inte att beskriva. GALET GLAD <3

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaaaaaaaaaa.
Helt jäcka fuc*ing underbart.
Jag ska också köpa skivan :-)
skippar nog singeln och köper hela alltet sen :-)

Hon var såå grym med finallåten.

Vaknade vid 08, och har suttit på tv4.se och vid 08.55 kom jag på att Agnes skulle vara med i Nyhetsmorgon.
Så det har man sett, och spelat in :-)

03 december, 2005 09:44  
Anonymous Anonym said...

Jaaaa, visst var hon HELT underbart duktig? Och vinnarlåten passade henne som handen i handsken!

Jag missade ju det, hade ju ingen aning om att hon skulle komma till Nyhetsmorgon... :/ Vad sa hon för något då? Sjöng hon också? :)

03 december, 2005 20:24  

Skicka en kommentar

<< Home