söndag, november 27, 2005

Min helg

Man hinner mycket då man stiger upp tidigt. Dagen blev så himla lång och bra igår! Jag hann så mycket som

- läsa SMP
- äta frukost
- läsa Aftonbladet
- blogga & surfa innan klockan 10.30
- äta ett mellanmål i form av en banan
- städa mitt rum
- äta lunch
- läsa ett kapitel i engelskaboken
- spela sims
- äta middag
- se på Postkodmiljonären
- se Lilla Melodifestivalen

Ja, en hel del alltså. Mycket mer än jag brukar hinna en helgdag.
Steg upp tidigt idag också, för att se Idol-finalisterna i Nyhetsmorgon Söndag på TV4. De skulle dock inte komma förrän 10.23 (klockan var då 09) så jag käkade frukost & gjorde mig iordning innan. Läste lite i A-bladet, kikade på TVn, och fortsatte därefter att läsa.
Har dessutom käkat middag, läst ett kapitel i boken, spelat Sims och suttit lite på Internet även idag. :)

Pappa är hos farmor nu, och sedan ska vi nog ner på julskyltningen. Egentligen är det inte så mycket att se, utan mest lotter och sånt. Men jag ska köpta marknadsgodis; brända mandlar, choklad & vita hårda som smakar kola! ;-) Man äter det så sällan, så när man väl äter det är det SÅÅÅ gott!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj du fick mycket gjort.

Jag klev också upp för att se idolerna på tvn, men dumt att berätta schemat haha.
aslänge innan dom kom ut.

Roligt med julskytningen, själv hade jag ingen att gå med, tråkigt att gå själv en dag som denna..

27 november, 2005 16:47  
Anonymous Anonym said...

Jaa, det dröjde ju ett tag. Tur man hade lite annat att hitta på så länge.

27 november, 2005 16:52  

Skicka en kommentar

<< Home