lördag, december 03, 2005

Vinterunderlag

Dagen idag har gått så fort. Sov alldeles för länge, till 11. Missade tydligen Agnes, då hon var med i Nyhetsmorgon vid 9. Typiskt...
Har eg. inte gjort så mycket idag. Varit iväg en sväng med m&p, handlade lite blommor samt mat & jag kollade efter en grej till min utstyrsel till studentfesten.
När vi var inne på Blomsterlandet såg jag massvis av fina blomsterarrangemang. Vissa innehöll ju julblommor & julpynt, men det fanns massor andra jättefina. Åh, de var SÅ fina. Funderar på om jag ska önska mig lite sådana till studenten. Vanliga snittblommor dör så snabbt, medan dessa står lite längre. Grejen är bara den att jag ju vill ha blommor runt halsen också. Annars blir det ju inte som det ska vara, och som jag VILL att det ska vara. Det hör ju till. :)

Var ute och övningskörde en halvtimma under eftermiddagen också. Ville känna på vinterunderlaget, men det var ingen skillnad på de stora vägarna. Där är det ju saltat & barmark. Däremot var det oskottat på en parkeringsplats till Evedal. Så där testade jag på att gasa och bromsa, för att känna av att det blir längre bromssträcka. Fast eg. märke jag ingen skillad. Haha. Kom nog inte upp i tillräckligt höga hastigheter.

Har dessutom läst A-bladet, sett Riket-reprisen, käkat wookat och sett på Postkodmiljonären.
Läste om det här i Aftonbladet. Så fruktansvärt hemskt. Kan inte förstå hur dåligt man måste må för att gå så långt att man tar livet av sig. Tanken på att göra det skrämmer mig, och jag skulle ALDRIG våga... :/ Men man vet ju inte, jag tror att alla känner likadant då man 'mår bra', men då man börjar må psykiskt dåligt kan nog vad som helst hända. Man är ju inte sitt vanliga jag då. Men äckligt otäckt och skrämmande är det.

LOOOOOK WHAT C FOUND! http://agnescarlsson.se :) Så underbart, den ska jag spana in nu!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Självmord är så jäkla hemskt.
Känner några som gjort det.
F-n själv hade man aldrig vågat.
Själva döden är jag väl inte rädd för, men att lämna dem man älskar är skrämmande :-(

03 december, 2005 21:41  
Anonymous Anonym said...

Jaaa, jag tycker att det är så skrämmande. Att det finns folk som mår så dåligt att de VILL dö.. Uscha. :(

03 december, 2005 21:51  

Skicka en kommentar

<< Home