tisdag, juli 10, 2007

Allsången

Blev inte så mycket umgänge med kusinbarnen igår. De var inte så pigga på att kolla på allsången utan ville till lekplatsen. Jag & mamma skulle komma dit efter en stund (vi ville se Jessica Andersson & Nordman först. Iallafall en låt vardera)
Men det tog nästan 1 h & 15 minuter innan de kom, och när vi sedan skulle gå till lekplatsen mötte vi H, A & H:s kompis S, som var påväg bort och lämna A till hennes pappa. Lite trist, men så är det. H & S hade lekt med A iaf, så A var nöjd och glad :)

På vägen hem cyklade vi runt min fd. skola och kikade efter min stulna cykel. Men vi såg inget av intresse.
Jag har förresten mammas gamla cykel nu. Till en början kunde jag knappt cykla på den (jättetunna däck & annorlunda styre) och så fort jag kom upp i lite fart kändes det som om den skulle välta. Jätteotäckt. Men efter en stund funkade det perfekt :)

Idag har jag & mamma varit uppe på Coop. Handlade lite mat (det var dock ingen rabatt på), födelsedagskort, kollegieblock och lite annat småplock. Inte på långa vägar lika långa köer idag.