tisdag, juni 26, 2007

Ösregn

Igår impulsklippte jag mig. Jag har dock funderat över att klippa mig här framöver, men det var inte meningen att det skulle ske igår.
Men jag skulle till hursomhelst till stan för att uträtta några ärenden och frågade om H skulle med. Först skulle hon inte det, men sedan ångrade hon sig. Hon skulle klippa sig och köpa hårfärg. Då bestämde jag att jag skulle passa på att klippa mig igår jag också. Så blev det som det blev :)
Blev rätt bra. Samma frisyr som jag klippte till studenten, fast kortare nu i och med att jag hade kortare hår nu än då.

Laddade även mitt busskort med pengar så att jag är redo imorgon då jag gör första arbetsdagen på Outleten. Var och lämnde ett brev från pappa till banken, köpte 2 nagellack i rosa nyans (ett rosa och ett lavendelfärgat) samt inhandlade lyxglass. Vi har hört så mycket om dem, så jag & H var tvungna att testa. Och ÅH SÅ GOTT :)

Idag ösregnar det. Har gjort det hela dagen, och ska fortsätta att göra det resten av dagen.