måndag, juli 09, 2007

Snåla smålänningar vallfärdar till Coop

Jag & mamma får sällskap till allsången idag. G (min kusins fru) ringde i förmiddags och undrade om A (deras 5,5 åriga dotter) fick följa med oss. Hon har saknat oss... <3
H har ju sin kompis J här fårn Aneby nu, och hon ska gå med henne och några andra som jag förstått det. Men vi bestämde att vi skulle träffa dem (G, A, kusin P & deras andra lilla dotter E) en stund innan allsången börjar så får vi se om A vill stanna själv med oss eller om hela familjen stannar. Blir roligt iallafall. Lilla E växr som bara den och blir sötare och sötare för varje gång vi ses!

De ska stänga Coop Forum här om ett par veckor (var t.o.m tal om att det skulle ske redan till helgen) och idag var det utfösäljning, upp till 75 % på allt utom livsmedel, tobak & tidningar. Jag, H & S (kompisen som sov här inatt) åkte upp dit vid 11-tiden. Oh my God säger jag bara. Knappt en enda parkeringsplats kvar, och då kan jag meddela att parkeringen är gigantisk. Men, vi hittade en till slut. Men när vi kom in var det fullt med folk och köer lika långa som affären är lång. (från kassorna och så långt bak affären sträcker sig. Helt sjukt. Vi kollade lite, men bestämde oss rätt snabbt att åka hem tomhänta. Det var inget vi behövde/var ute efter, och vi kände inte för att stå i de där långa köerna. HELT SJUKT.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

visst är dom fina! mina små ögonstenar!!

btw. har du fått ditt antagningsbesked idag?? nyfiken!

10 juli, 2007 15:50  
Anonymous Anonym said...

Emelie: Nääääe, det tror jag inte. Ska det komma idag?

10 juli, 2007 15:59  

Skicka en kommentar

<< Home