söndag, maj 06, 2007

Och så helt plötsligt ringer de...

Det är nästan läskigt. Vi pratade senast idag om att jag inte jobbat på länge och att m&p tyckte att jag skulle ringa hotellet och fråga om de inte hade något jobb till mig (har inte jobbat på en månad). Och så alldeles nyss ringde L (husfrun) och undrade om jag kunde jobba på tisdag. Weird. Så ja, nu ska jag tjäna lite pengar igen ;)

Helgen har varit bra. Soligt, fint, varit på stan och kikat, ätit glass och myst vid sjön (dock lite blåsigt), besökt kusinbarnen (puss på de söta, men nu har E blivit blyg och A mer framåt), sett filmer, spelat spel, de har gjort sin första bilresa med mig osv. Bilder kommer på Bilddagboken. Måste lägga in alla Cypernbilderna också.

Är det någon som har sett The Holiday? Vad jag har hört ska den vara jättebra, men vi hyrde den (såg den 00.30-02.40 inatt, endast jag & kusin H som orkade oss igen hela) och jag tycker inte alls att den var bra. Somnade lite under den sista halvtimmen, men skulle se den nu idag. Men även då nästan slumrade jag till. Och det är verkligen ingen gott betyg. Inte för att den var dålig, men inte alls så bra som jag trodde. Lite mer ointressant.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

kul att du får jobba lite!!
såg alla kommentarer i bilddagboken,som du svarat tillbaka,hela 17 st ;-) men jag måddes apa igår så jag iddes inte glo på skärmen, gick o la mig kl 21 igår, vaknade kl 10 nu imorse..!
Jag har sett den filmen, helt okej, men inget mer! Jude Law var ganska het i den filmen hehe!!

07 maj, 2007 10:42  
Blogger Elin said...

C: Jo, det har du rätt i :)Och Cameron Diaz är grymt gullig tycker jag!

07 maj, 2007 14:52  

Skicka en kommentar

<< Home