torsdag, maj 03, 2007

Mötet

Det gick galant igår. Och som sagt, innerst inne visste jag det också. Men jag är nog lite sådan, att jag måste vara nervös/lite orolig innan för att liksom tagga till mig. Är så med det mesta. När jag sedan ska göra det jag är nervös inför släpper det direkt. Så var det med uppkörningen (och alla andra körlektioner för den delen också)
Det gick alltså finfint igår, och jag kom fram hel men varm (det var kokhett i bilen...) Det var till och med skitroligt att köra själv så långt! (12 mil tur och retur) Körde på ganska så ensamma vägar i 90 och 110 och lyssnade på Rix Fm. Yes, nu kan jag tom lyssna på radio samtidigt som jag kör, till och med när de pratar! Det var otänkbart för ett tag sedan. Kunde inte koncentrera mig.

Själva mötet gick bra. Fick info om vart vi skulle vara (jag ska vara på övre våningen, med herr, dam & barnkläder samt kosmetika och underkläder. På nedre botten är det sportavdelning + en avdelning som jag tror är blandat. vet inte exkat) samt lite om företaget och hur det kommer gå till. Bara lite smågrejer. Mer kommer när vi har introduktion. Någon gång runt v. 25/26 skulle det vara.
Men det verkar skoj iallafall och pendlingen kommer nog inte bli några problem. Att köra var ju kul ;) Dock lite långtråkigt...

Idag har jag inte gjort så mycket. Satt ute en halvtimma, men det växlade mellan soligt & skönt (inte varmt) och mulet och småkallt. Så jag gick in igen.

Imorgon kommer kusinerna från Sthlm. Yes vad kul vi ska ha. Som vanligt!