onsdag, maj 02, 2007

Ååååh nej! :/

Fanfanfan. Nu har det verkligen kört ihop sig.
Jag ska på infomöte inför mitt sommarjobb idag vid 16.15. Vet inte om jag vågar köra själv hela den vägen nu när jag inte kört på ett tag så jag tänkte ta bussen.
Vilken j*vla tur att jag gick in och kollade tidtabellen, för det visade sig nämligen att den enda bussturen som jag skulle kunna ta (är då framme 15.35) inte går JUST IDAG pga att den bara går när det är skola, och idag har gymnasieskolorna studiedag.
Skit också.
Går en annan en halvtimme senare, men den går inte hela vägen fram, utan bara till ett samhälle en bra bit före Kosta. Så j*vla typiskt. Jag vet inte vad jag ska göra... :( Har försökt ringa pappa, men han svarar inte. Vet inte heller exakt vart glasbruket (dit jag ska) ligger, och då är det ännu mer läskigt/osäkert att köra. Dessutom är det 110-väg iprincip hela vägen och jag har inte kört det själv, och inte alls på länge...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

åhh, vet hur nervös man är för att köra själv när man precis har tagit körkort! och speciellt när man inte vet riktigt vart man ska eller hur det ser ut där! men vet du... du har faktiskt tagit körkort och det betyder att du kommer klara av att köra dit galant! eller hur?

02 maj, 2007 12:34  
Blogger Elin said...

Emelie: Tack för din peppning! Och visst kommer jag klara det. Jag måste träna på att köra själv och detta var ju ett bra tillfälle, nu MÅSTE jag ju verkligen ta tag i det.

02 maj, 2007 14:27  

Skicka en kommentar

<< Home