söndag, april 22, 2007

Stora reseväskepackardagen

Idag har jag letat fram kläder, provat en massa för att se vad som passar ihop och vad jag ska ha på mig osv + packat. Det tog sin lilla tid, och mamma utbrast varje gång jag kom ner i nya kläder "och där kommer hon i ännu en kreation" och familjen undrade hur mycket kläder jag egentligen hade. (jag har inte mycker kläder, men man kan ju variera dem med en massa andra plagg = blir många olika outfits)
Har dessutom packat ihop alla smågrejer, laddat den gamla mp3n med musik (ska ev ha den på standen där det som bekant är mkt sand, och det är kanske synd att släpa min nya, från i december, dit och kanske få sand i den) och lagt in en ny CD-bok på min "ordinarie" mp3.

Sen har jag skickat iväg en anmälan till polisen ang. mitt borttappade armband. Har nämligen tappat mitt studentpresentsarmband. Någon gång i onsdags då jag var på stan :/ Inte lätt att hitta det då. En tanke var att jag kanske tappat det hos frisören (det enda stället jag tog av mig jackan på) men ringde dit, och det fanns inte där... Så vi får väl se. Har jag tur är det kanske någon som hittat det och lämnat det till polisen!

Imorgon ska jag ta sovmorgon, duscha, göra mig iordning för att sedan kunna packa ihop necessären, packa klart och stänga min fina röda resväska, äta lunch, kanske sitta vid datorn och bara väntavänta på att klockan ska bli halv 4 då vi ska ta bilen ut till flygplatsen. :)

Ni får ha det kalasfint allihop och när jag kommer tillbaka ska ni få veta hur bra jag (förhoppningsvis) har haft det!

Cypern, here we come :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ha så kul nu, och tappa inte bort något mer på resan ;)

23 april, 2007 11:43  
Anonymous Anonym said...

Camilla: Höhö, nejdå jag ska hålla koll på mina grejer. Jag som aldrig tappar bort någonting annars... Så typiskt att det var mitt fina armband :S

23 april, 2007 12:19  

Skicka en kommentar

<< Home