fredag, april 20, 2007

Väderförhållanden

Idag har jag städat huset. Mamma nämnde något om det igår, så jag antar att hon blir glad när hon kommer hem om cirkus 1 timme :)
Det tog sin lilla tid, och förrutom städning har jag inte gjort så mycket mer. Käkat några restpannkakor från i tidigare i veckan till lunch, men det räknas inte riktigt.
Förresten, har renskrivit en grej och skickat till pappa på jobbet också. Var en grej de behövde.

Antingen idag eller en annan dag under helgen ska jag kika igenom mina kläder (främst linnen & t-shirtar som iprincip bara är inkastade och inknölade i min byrå) och se vad jag ska ha med mig på semestern och om det är något som ska strykas. Tror inte det (är inte så noga med det, det rätar ut sig när man tar på sig det. iaf det mesta förrutom skjortor, men det har jag nog ingen vad jag vet. haha), men det är ju bäst att kolla.

Solen lyser, men det blååååååser. Usch & fy. Men jag är tacksam att vi inte har någon snö, hade tydligen snöat i Sthlm enligt mina källor där ;-)
Igår eller i förrgår var jag och mamma inne och kikade på vädret på Cypern. Tittade på mån, tis & ons nästa vecka och såg temperaturer som 17, 18 grader och tänkte "nej, shit ska det bli SÅ kallt", men såg sedan att det var nattemperaturen. Pustade ut och såg att det under dagarna skulle bli 24, 25 grader. Betydligt behagligare :)