måndag, april 23, 2007

Dagen med stort D

Sitter och äter ett päron och skriver med bara en hand. Det går rättså bra. Långsamt, men det funkar ;)

Nu har jag packat ihop allting. Tog ut två par jeans, ett par har jag på mig och det andra paret åkte in i garderoben igen. Packade om lite också, så det inte blev lika smockfullt.
Men jag tror att alla våra fyra väskor kommer bli heavy... Mamma läste att handbagage + incheckade väskor får väga max 20kg och bara våra väskor väger 20kg. Jaja, det löser väl sig på något vis. Får väl betala vad det kostar.

Ih, ser fram emot att få de taxfreegrejer vi beställt, att få flygplansmat, att få se vad det är för filmer de ska visa, att få se hotellet osv. Kommer bli en bra dag idag :)
Jag ska köra till och från flygplatsen, så ansvaret på att vi kommer dit hela och oskadda ligger på mig ;)

Ha det fint.