måndag, april 16, 2007

Ansökningar

Shit. Jag känner mig nervös nu. Nu har jag precis skickat iväg mina ansökningar till universitet/högskolor över nätet.
Slutligen skulle man prioritera de utbildningar man valt, och det var riktigt svårt. När man inte riktigt vet vad de ska ha det till heller... Om det ex. gör någon skillnad i var man kommer in osv. Men förhoppningsvis gör det inte det, utan man får välja mellan de utbildningar man kommit in på (om man kommer in på något, vilket jag tror att jag gör. ;) )

Idag har det varit högsommarvärme och jag och mamma satt ute och solade på förmiddagen. Blåste lite till en början, men sedan var det kalasskönt :) Brun blev jag också.
Märkte förresten igår kväll att jag var röd på näsan och kinderna efter att vi suttit ute hos G & R igår eftermiddag.
Har provat bikinisar, shorts osv idag.
Om en vecka exakt sitter vi på planet (landar 21.40 svensk tid)
Fy fan vad jag längtar!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag har för mig att det är så att om du kommer in på ditt första val så stryks du från alla dina andra val... första gången jag sökte hade jag jätteångest över det där för jag ville ju naturligtvis inte gå mitt första val tre månader senare! lite konstigt system!

men tala om vad du har sökt!

17 april, 2007 22:55  
Anonymous Anonym said...

Emelie: Åh tack för informationen! Jo, det är verkligen svårt. Jag är inte helt 100 på att jag i höst fortfarande vill gå det jag prioriterade högst eller inte. Menmen!

Yes, ska berätta. Kommer ett inlägg antingen idag eller imorgon :)

18 april, 2007 19:51  

Skicka en kommentar

<< Home