lördag, februari 10, 2007

Seeeeegt (och en liten chock!)

Har jobbat idag. 9 - 15.30. Gick rätt bra. Men jag har ont i benen nu. Från knäna och uppåt.

Sitter vid datorn här uppe nu, för jag har videokonversation med H och kusinerna. Hon är ju hos dem i Stockholm nu (från idag tills imorhon) Och det är på det här datorn som vi har webbcam. Annars brukar jag inte använda denna datorn till så mycket mer än att spela Sims. Just pga att Internet (eller eg. hela datorn) är sååååå segt.
H chockade mig nyss. Tyckte hennes hår såg konstigt ut, så jag frågade om hon hade klippt sig, eller rättare sagt "VAD har du GJORT?" Typ skrek och hade mig!
Såhär skrev kusinerna på msn nyss:
du bara "VAD HAR DU GJOOOOOOOOOOOOOOORT H****?!??!?!?!?!??"

Så ja, typ så reagerade jag. Var kompisen H som hon bodde hos inatt som hade klippt henne. Ojoj, imorgon får jag se hur det ser ut IRL ;) Mamma som kom upp då jag skrek såg inte sååå glad ut. höhö!

Nu är det snart Melodifestivalen. Får se om jag har skrivit rätt eller om det är en massa felstavningar. För det tar liksom ett tag innan bokstäverna dyker upp på skärmen. Jag skriver lite, och så helt plötsligt (efter ett tag) dyker en hel rad upp!