onsdag, januari 31, 2007

Klotter

Man var visst tvungen att ändra till en ny version av Blogger nu. Fråga mig inte varför. Jag vet inte ens vad det är för skillnad. Förstasidan ser dock lite annorlunda ut, det är det enda jag märkt av än så länge.

Filmen igår var helt fantastisk! Så himla rolig. Alla (publiken bestod mest av unga tjejer) satt och gapskrattade nästan hela filmen igenom. Igenkännande och för att det var så många, hur ska man säga, klyschor.
Den var verkligen kanon, och sevärd. H snackar om att ladda hem den, när jag berättade lite hur den var. Hon gillar inte bio. ;)

Idag har jag varit HELT ledig och bara varit hemma. Så skönt! :)
Steg upp halv 10, och duschade och åt frukost. Har suttit lite med körkortsteoriboken också. Märkte igår när jag satt nere vid datorerna att det är endel grejer som jag inte riktigt hade koll på. Så jag läste och anteckade ett par grejer. Så nu ska jag förhoppningsvis ha lite bättre grepp om det.
Annars har jag inte gjort så mycket.

Har letat efter en insändare (inte riktig) som jag gjorde någongång i ettan på gymnasiet. H ska skriva en insändare på svenskan och ville kolla på min. Hittade den inte, men däremot hittade vi en "veckobok" från klass 4. Där i skrev vi vad vi hade gjort i veckorna och under helgen. Hade klottrat jättesnyggt på framsidan. Hanson, BSB, Spice Girls, Aqua, Aaron Carter. ;)