torsdag, februari 01, 2007

Fullt upp-dag

Det var lite krångel med att logga in på det nya sättet nu. Efter ett par försök lyckades jag dock!

Har varit fullt upp idag, och det har gått i 110. Hade först körlektion mellan 10.25 och 11.05. Gick bra, körde landsväg, både höger- och vänstervängar. Men jag tycker nog att det går liiiiite väl snabbt i 90km/h ;)
Var hemma här igen vid 11.15. Käkade lunch, och en kvart senare var jag iväg igen. Började jobba vid 12 nämligen. Kom precis vid 12.

Jobbade fram till 16-tiden, då jag cyklade hem. Pappa hade precis kommit hem från jobbet, så han & mamma stod klara i hallen. Skulle åka till City Gross och handla, hämta H samt ev. åka till Claes Olsson och fråga lite grejer och ev. lämna tillbaka vår laddare som vi köpt till mp3-spelarna. Den fungerar nämligen inte. Ingenting händer då man kopplar den till spelaren.
Hann inte till C O, så det får vi ta en annan dag.

När vi var hemma vid 19 åt vi, och sedan har jag sett lite på TV och suttit lite här.
Och nu är det dags för TV igen (Hos Jihde)

Imorgon kommer kusinerna + faster m. man hit. Begravning på lördag. De åker hem på söndag. Ska bli lite mys, men samtidigt en jobbig helg.