tisdag, januari 30, 2007

Bio

Körlektionen idag gick rättså bra. Tycker bara att det går förfärligt läskigt fort på 90-vägar. Hur kommer det då inte kännas på en 110-väg?!
Satt på körskolan och gjorde repetitionsfasen i cirka 2 timmar efteråt. Shit, det gick INTE bra. Gjorde först 3 ggr och fick underkänt (hade runt 60 av 70, tror gränsen går runt 62 eller något) för att sedan få 68 rätt den fjärde gången. Sedan kunde jag inte vara kvar längre. Hem och åt lunch.

Har ringt Folktandvården och sagt till att jag vill ha sådant där Frisktandvårdsavtal. När jag var där sist gjorde tandläkaren en riskbedömning, och jag hamnade i grupp 1 (40 kr/månaden eller 480 kr om året) Men man var även tvungen att höra av sig till dem och säga till att man ville vara med.
Pratat med A också, ang. ikväll. Ska ju på förhandsvisning på "Linas Kvällsbok" ikväll. Heeelt gratis :) Fick som bekant hämta ut två gratisbiljetter i förra veckan eftersom jag är med i Bioklubben.

Måste äta något innan jag åker också. Blir nog en macka eller nått.