tisdag, februari 06, 2007

Illamående

Äntligen fungerar det att uppdatera. Testade tidigare idag, men då bar hängde det sig. Kunde inte ens logga in...

Sitter och väntar på att H ska bli klar inne i badrummet, så att det kan bli min tur att duscha. Alltid ska det köra ihop sig ;)

Skull eg. haft körlektion idag, men den fick ställas in i sista sekund, pga att jag 20 minuter innan jag skulle köra (och 5 min innan jag skulle ge mig av till körskolan) helt plötsligt blev illamående. Har som bekant mått dåligt de senaste dagarna, men hade tänkt gå idag eftersom jag varken frös eller var superduperförkyld. Bara halsont, endel resthosta och lite täppt. Men blev helt plöstsligt illamående och spydde. Vet inte vad det berodde på, gick så snabbt så jag minns inte. Tror att jag skulle snyta mig eller hosta, och så helt plötsligt mådde jag illa.
Mamma ringde körskolan och sa som det var. Får se om de skriver av det (=stryker lektionen) eller om jag får betala. Får kanske räkna med det iom att det var såpass sent/tätt inpå lektionen.

Har sett på skidor på TV, pusslar, suttit lite vid datorn och bara relaxat.
Kan tillägga att jag inte mått mer illa, så det var nog bara en engångsgrej. Skönt det!