måndag, januari 22, 2007

Iskalla ben

Snöade igår kväll/inatt också, så nu ligger det ett ännu lite tjockare snötäcke än förra gången. Fint, men shit vad kallt det är. *bortskämda med plusgrader*
Har jobbat idag, och fick skjuts dit av pappa. Lämnade av H på vägen också. Snällt. <3
Hade cykeln med mig, så jag cyklade hem då jag slutat (runt 14) Var inte speciellt halt, utan det var mer att det är lite svårt att styra om det är för mycket uppkörda smala cykelspår. Men de flesta cykelbanorna var skottade och t.o.m sandade, så det var inga problem. Det enda som halkade var min ena sko på pedalen!

Det enda som jag frös om då jag cyklade hem var ansiktet, men då jag kommit hem och innanför dörren och var påväg in i duschen kände jag hur kalla mina ben var. Shit, kände knappt dem, så kalla var dem. Och de var fortfarande kalla efter att jag duschat...
Pappa jobbar länge idag, och mamma jobbar kväll, så det är enbart jag & H hemma nu. Sitter vid varsin dator och slöar. Väntar på att pappa ska komma hem, och då ska vi väl äta något.

Ikväll är det Guldbaggegalan. Me like galor :)