fredag, september 22, 2006

Working

Känns bra att ha gjort lite nytta idag. Så att man kan slöa framför datorn med gott samvete!
Började vid 8 idag (har alltid börjat 9 annars) och räknade med att jobba till 14.30 eftersom L när hon ringde sa att det skulle bli 6 timmar. Men jag fick sluta redan 13.30, och det gjorde mig glad!
Var dock inte hemma förrän 14.15 eftersom jag träffade A på vägen hem. Hon gick på andra sidan vägen vid Dalbo och ropade på mig. Så kom hon över till min sida och vi stod och pratade en stund innan hon skulle vidare och jag skulle hem för energipåfyllning. :)

Inte så ont i fötterna idag. Really nice. Hade handskar idag också. Har inte haft det innan eftersom jag tycker allt blir så klumpig då, men efter att ha fått små blåsor på fingrarna efter att ha jobbat de senaste gångerna tog jag på mig handskar idag. De där trasorna torkar ut händerna... Dessutom luktar de inte så gott. En konstig lukt. Inte rengöringsmedel, för det används inte. (ojoj, nu tänker ni "Det städas inte så noga trots allt". Haha. Nejdå, det städas visst noga. Men varför det bara städas med vatten & en trasa kan jag inte svara på.)

Ikväll är det Idooooool igen :)
Här kommer förresten listan som jag lovade!

(ingen speciell ordning)
1. Markus Fagervall
2. Linda Seppänen
3. Johan Larsson
4. Cissi Ramsby
5. Danny Saucedo
6. Felicia Flay
7. Lisa Mårtensson
8. Emma Fällman
9. Sara Burnett
10. Patrizia Helander

Vilka var dina 10? :)