onsdag, september 20, 2006

Dokumentär

Idag har jag ägnat mig åt körkortsteori. Gjort en hel del på Bonniers-cd:n, läst i boken samt gjort frågorna. Jobbat på bra :)

Blev inget "Hem till byn" den kvällen jag skrev om det (måndags?), utan vi kikade på det nu i eftermiddags. Det har typ gått i 30 år, men jag har bara sett 1 säsong före denna säsongen (som tydligen ska vara den allra sista). Sådär svenskt som jag gillar!

Har inte pysslat på länge, börjar bli suuuugen nu :)
Förresten så måste jag se det här;

När Storken sviker, två år efteråt
20.00-20.30 Dansk dokumentärserie från 2005. Del 1 av 2. I dokumentärserien "När storken sviker" (sänd i SVT våren 2005) följde vi danska familjer under processen med att adoptera. Här återser vi dem igen, två år senare. Winnie och Morten hämtade Johanna i Sydafrika. Nu väntar familjen på ett nytt adoptivbarn, också ifrån Sydafrika. Nanna och Michael hämtade Jakob i Korea. Även i TV1 23/9

Såg det i våras, och jag älskar program där de återvänder till folk för att se hur det gick! Men eftersom det går samtidigt som Idol ska jag spela in det och se det efterråt.