onsdag, september 13, 2006

Stämplar

Har varit på en liten shoppingrunda i stan idag. Cyklade med mamma en bit, eftersom hon skulle på ngn datakurs nere i stan. Shoppade födelsedagspresent till H, lite pysselgrejer till mig samt var inne på Apoteket en liten runda.
Dagens pyssleköp var stämpelbokstäver & siffor (i samma förpackning) samt två stämplar (lila/rosa & silver). Köpte även två "mönstersaxar" på Bokia. Kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ha, då det fanns många olika. Så jag tog två, så att jag kan variera mig lite.
Har inte pysslat med korten på ett par dagar nu. Ska nog göra lite ikväll, då jag kikar på partiledarutfrågningen av det borgerliga blocket på TV4. Igår var det s, v & mp, och det var liiiiite långtråkigt att bara sitta och kolla rakt upp och ner i 2 timmar. Så jag satte på datorn och lyssnade med ett halvt öra. Haha.
Frågan är bara om jag kan sitta vid vardagsrumsbordet med allt pyssel?! We will see.

Har läst om stadstrafik idag också. Intressantare än bilens delar, men väldigt krångligt. Väldigt mycket att komma ihåg. Men det ska nog sluta bra, som det mesta annat :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha...jag har suttit med mitt album hela kvällen och haft tv:n på hög volym så att jag iaf kunde höra partiledarutfrågningen (satt i ett annat rum)! ;) Det är väl skoj med stämpelbokstäver?! Jag använder mina jättemkt!

13 september, 2006 22:31  
Anonymous Anonym said...

Jag satt framför TV:n jag :)Gick väldigt bra faktiskt. Ja, det blir himla snyggt med stämpelbokstäver. Men jag hade lite problem med att det blev snett & kladdade lite i början. Tar väl ett litet tag innan man får in den rätt tekniken!

14 september, 2006 13:40  

Skicka en kommentar

<< Home