måndag, september 11, 2006

Fans

Sitter vid den bärbar datorn nu, och shit vad seg den är. Den som är nyast i hemmet borde väl vara snabbast? Och det ska väl inte spela någon roll att alla tre datorerna med Internet på är på & inloggade på nätet?

Har läst två av kapitlen i boken jag köpte, Fans av Fredrik Strage. Det första handlade om en tjej som bara älskar Michael Jackson och som hade massa souvenirer och som åkte över till USA och stöttade honom i pedofilhärvan. Och självklart fanns det inga tvivel om att allt bara är ett missförstånd. Michael är ju bara bra för barnen?! I alla fall enligt den (enligt mig, lite rubbade) tjejen.

Det andra kapitlet handlade om denna mannen, som var (är?) besatt av Agnetha Fältskog. Men som jag förstod det var de faktiskt tillsammans och Agnetha tyckte om honom. Allt blir ju så ensidigt i polisförhör/böcker (ena sidan ändrar sig i frågan), så till slut vet man inte vems historia som är den sanna. Men det var rätt neutralt berättat i den här boken.

Jag gillar boken iallafall. Sjukt att det finns personer som kan bli så besatta av en annan person... Får se vad som döljer sig i de kommande kapitlen ;)

Om en halvtimme är det Kristallen, och den ska jag garanterat se. Me love galor :)