torsdag, september 21, 2006

Pengar

Väntan på Idol-resultat idag också.
Har gjort endel idag. Suttit med Bonnier-cd:n, suttit ute på altanen och läst i min bok (sommarvärme, var nästan för varmt!) samt varit ute och kört med pappa! Gick ganska så bra.
Därefter hämtade vi upp mamma i stan och åkte och handlade mat.

Hotellet ringde ikväll också. Ska jobba imorgon & på lördag. Känns sådär. Man blir så paff när de ringer och man måste svara direkt på om man kan/vill jobba. Men det ska nog gå bra! Blir ju pengar iallafall. I augusti jobbade jag 3 dagar, och fick 1700 efter skatt. Det är liksom 2 studiebidrag injobbade på tre dagar. Och jag klarade mig bra på mitt studiebidrag. Oftast ingen storspenderare ;) Men det är skönt när man vill shoppa, att man då har pengar.
Har 2500 att hämta ut på banken också. Skatten från förra årets sommarjobb.

Måste förebereda inför jobbet nu. Innan Idol börjar igen.
Tjoflöjt!