lördag, september 30, 2006

Resedagbok

Usch, steg inte upp förrän 11 idag, vilket har gjort att jag inte har gjort något alls och dagen har bara flugit iväg. Läst Smp & Aftonbladet, käkat frukost och suttit här.
Nu börjar jag bli hungrig igen, och vi ska snart äta ostfrallor :)

Har på något sätt hittat en resedagbok som tillhör en tjej som gick i min eng C-grupp. Vet inte hur jag hittade dit, men det var på något sätt genom någon anna sida. En sida ledde till en annan osv.
Hon är iaf någonstans i USA och läser på College (inga vanliga kurser, utan lite annorlunda och roliga) och det ser verkligen HUR kul som helst. Massa roliga äventyr på fritiden osv.
Men... Det är inte alls min stil att åka på sådant. Tror inte att jag skulle gilla det, även om det SER kul ut. Det är en helt annan sak att läsa om det och titta på bilder, än att göra det själv. Men drömma kan man!