lördag, september 23, 2006

Fotboll

Jobbade till 13.30 idag också, men började 9. Var mest stannanderum idag, så det gick relativt snabbt. Och det är inte vilka som helst som bor där, utan folk som har med det här att göra. Självklart spelare, men även en massa annat folk. Men det var inget exklusivt med det. Rummen såg precis ut som hos alla andra, förrutom att det låg blågula kläder såklart ;)
Hoppas det går bra för dem på imorgon!

Inte gjort mycket mer än jobbat. Var hemma runt 14, och efter det har jag ätit lite, duschat & varit borta i affären och köpt bla. jordnötsringar. Pratade om det någon dag nu, och jag kom fram till att jag inte har ätit det. Jordnötter är ju gott, så jag tror jag ska gilla det!
Att vi aldrig har ätit det beror på att det ligger allergi i i familjen (pappa kan inte äta vissa nötter), så mamma & pappa har väl inte vågat låta oss testa. Men idag så :)