fredag, september 29, 2006

Kulig TV

Sitter här och tar det lugn. Benen värker, men jag vet inte om det är av alla spring eller om jag håller på att bli sjuk. Vaknade inatt av att jag mådde illa och hade ont i magen. Tänkte att jag kanske inte kunde jobba...
Men det var bättre då jag vaknade (en halvtimme försent! som tur var kunde pappa skjutsa mig.) och under dagen har det gått upp och ner. Mått lite illa då och då. Men nu är det okej.

Jobbade till 13.30, och sedan var det cykeltur hem (skönt väder, lagom varmt, inget regn) för att läsa dagens tidning, som jag av vissa anledningar inte hann läsa i morse ;)
Hoppade in i duschen då H kom hem, och sedan har jag suttit här.
Ikväll är det första Idol-finalen :) Sedan ska det tydligen vara ett program med Hey Baberiba-kungaparet som gör besök på Tv4. Mycket nöje!

Nu ska jag surfa vidare. Ska kika in på ams.se för att se om det kommit in några nya jobb som jag kan söka.
Hejsvejs!