fredag, januari 20, 2006

Snö

Har skrivit introduction till engelskaarbetet nu. Gött att ha kommit igång. Nästa vecka blir det till att börja skriva ut mina Internetkällor samt plocka ut det som ska vara med. :) Känns bra faktiskt. Kommer vara så nöjd då jag är klar. Det här momentet jag bävat över mest!

Har även haft mailkontakt med rektorn på en av skolorna som vi mailade till. Trodde ju inte att kärnhuset funkade, så vi testade med hotmail. Men av någon anledning så hade han fått mailet av A iaf. Mycket märkligt. Haha. Men arbetet går framåt.

Snöade som jag vet inte vad inatt och imorse. Blåste också, och snön yrde. Så jag gick till skolan idag. Tog cirkus 20 minuter, så jag kom fram 2 minuter innan mattelektionen började. Kom lite sent, men det var det fler som gjorde. Var dock ingen fara, U förstod att det var snöovädret det berodde på. Några kom ex. med en buss som var försenad.

Lyssnar på musik & surfar runt lite. Börjar bli hungrig, så jag ska dra mig härifrån snart och se om jag hittar någonting ätbart. ;)