onsdag, januari 11, 2006

Plugg

Lååång dag idag. Skola mellan 8 & 15.40 (eg 16, men vi fick gå tidigare). Därefter hem och åt lite glass, smakade på H:s chips ( ;) ) och satte mig sedan här för att fortsätta på hemtentan. Svarade på en fråga i skolan, på håltimmen. Så den renskrev jag och ändrade lite på, samt läste lite och svarade på fråga 3 också. Låter som om det var snabbt avklarat, men jag har suttit här sedan 16.30 ungefär. Och så har jag gjort några små pauser för att surfa på nätet lite grann! :)

A var sjuk idag. Och L körde halkbana. Måste ta tag i projektarbetet ordentligt nu. Kontakta skolor så att vi kan komma ut med enkäterna. Kommer ta en MASSA tid att sammanställa det sedan. Hms... 4 klasser á ca 20 elever... Det blir endel det.

Väntar bara på att mamma & pappa ska komma hem, och vi ska äta. De är och handlar mat.

Har kommit på att det på något märkligt sätt känns bra att ha endel på planeringen. Jättekonstigt, men så känns det för närvarande. Det känns bra att ha mkt att göra, så man slipper vara rastlös. Ska skriva ett CV till helgen tänkte jag. Måste börja fundera på att söka jobb. Har kommit fram till att jag vill testa på arbetslivet till sommaren/hösten. Känna hur det är att inte ha en skola att gå till & tänka på. Vad som händer sedan, efter nästa jul, får vi se då. Eller... det kanske inte alls blir jobb till hösten. Vem vet vad som inträffar? Inte jag iallafall. :) Känns också kontigt, att inte veta vad som väntar bakom hörnet.

Låter som om maten är på väg, hörde en bildörr slå igen! ;)