måndag, december 12, 2005

Test

Jag ska bara testa en grej. Har kanske kommit på hur man gör så att bilderna går att klicka på, utan att 'sidan kan inte visas' dyker upp. Man måste kanske välja den största storleken? Fast man kan förminska den till vanlig, liten storlek. Då kanske det fungerar. Have to try! :) Fungerar det så fixar jag de andra bilderna, så att det går att trycka upp dem!

Har inte hänt så mycket sedan förra inlägget. Käkat, kollat lite reklamblad och skrivit ett 'manus' om 'The polar bears', samt duschat & sett på Kvalster.
Är verkligen jättebra den serien! Tycker över lag att de svenska dramaserierna är mycket, mycket bättre än de engelska/amerikanska som går ibland. Har iofs inte sett de på de andra kanalerna (inte SVT1, SVT2 och TV4) men jag tror inte att det är den sortens handlingar som jag tycker om. :)

Nu kommer bilden, en jättetuff bild som jag hittade här,


_________________________________________
Psssst. Efter att ha testat så kan jag meddela att det fungerade! :) Får fixa de andra bilderna en annan dag, då jag nyss kom på att bilderna finns på den andra datorn... Jag kan inte nå dem nu. :/