tisdag, december 06, 2005

Lösenord

Är bara inne en snabbis, ska strax äta kvällsmat; pannkakor & hallonsylt! :)
På skadefronten är det som igår, det värker, fast bara lite. Känns som typ växtvärk eller sådan värk som man får då man är på väg att bli sjuk. I både de fallen sitter värken i hela benet, men i mitt fall sitter detbara uppe runt höger ljumske. :/
Fortfarande samma obehag också. Det blir värre av att sitta ner, så jag ska försöka att inte sitta här (eller någon annanstans) allt för länge.

Apråpå rubriken. Ska lösenordskydda min gamla blogg. Skriver som bekant inte där längre, men kommer 'stänga' den pga att jag inte vet vilka som är där och läser. Jag har både bild samt att man kan söka på ex. Växjö, och på så vis kan vem som helst leta reda på bloggen. Därför stänger jag den, men de som vill ha lösen, för att kolla nått gammalt inlägg (hur kul det nu är?! :) ) kan säga till!