söndag, december 11, 2005

Sen natt

Blev inte riktigt som planerat igår kväll/natt. När H & S kom tillbaka gick de upp, och jag satt vid datorn ett tag. Ca 01-02 kände jag att jag höll på att somna, ögonen gick i kors. Gick upp för att kolla om vi skulle se på film eller inte. Var där uppe ett tag, gjorde i princip inget alls, och efter en stund placerade vi oss i soffan för att kolla på 'En prinsessas dagbok 2'. Käkade godis och drack vatten. Gick efter en liten stund upp och hämtade kuddar och täcken! :)
Såg film fram tills att klockar var ca. 3, då S hade somnat i soffan och jag & H kände att det var nära.

Klockan var närmare 03.30 när jag la huvudet på kudden. H & S hade visst släckt och tystnat vid 05. Hehe.

Vaknade vid 10.40 imorse av att telefonen ringde. Var mamma & pappa som hade varit och ätit frukost och undrade om vi var vakna.
Efter att ha läst lite i Aftonbladet, som vanligt kom vid dörren, gick vi upp och fixade toast. Skulle egentligen ha ätit det till kvällsmat igår, men det var det ingen som orkade. Så det blev toast-frukost till '50 first dates'. Hade sett klart det + extramaterial vid 13.15. Hehe. Klädde på mig och började läsa resten av A-bladet innan m&p kom hem.
Visade upp mina inköp, och de tyckte att de var fina båda två, på sitt sätt. Så jag ska nog behålla båda, måste bara ner till Vero Moda för att kolla hur 'skärpet' till den ena klänningen/tunikan satt. Det har snurrats ihop på något konstigt vis i kassen, så jag vet inte hur det ska vara egentligen! :)