måndag, december 05, 2005

Ont

Jag undrar vad jag har gjort... Har ont ungefär vid höften/ljumsken. Det gör lite ont, men mest är det obehagligt på något sätt. Kan inte förklara hur, men det känns som om det kommer låsa sig.
Pappa tror att det är någon muskelsträckning, men jag vet inte hur jag har fått den.
Ahja, får se om det ger med sig. Gör mer ont då jag sitter än står, och då jag sitter är det skönast/mest bekvämt att sitta med höger (det onda) benet utåt, lite snett, och det vänstra rakt. Ganska brett mellan benen vill säga.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

hihi ont?
det har jag med :p
det värker i mina tarmar.
Jämarns vad dom fått arbeta hårt :(
Kommer säkert ha känningar i en vecka till, enligt läkaren.
Jobbigt värre.

Men det är ju inte varje dag man har slangar i tarmen.
Ska sova nu.
Natt!!

05 december, 2005 21:59  
Anonymous Anonym said...

CAMILLA: Nämen usch vad jobbigt... Hoppas att det inte håller i sig så länge som en vecka, även om doktorn sa så!

IMORGON släpps Agnes singel, och du laddar väl hem den? :)

06 december, 2005 16:59  
Anonymous Anonym said...

jag ladda hem ;) näää, nu misstar du mig för nån annan, mohahah, men det ska bli kul att se hennes video.

Det är samma idag, känns fortfarande som om att jag blivit överkörd av en bil, sen är jag öm i ryggen också =(

06 december, 2005 19:32  
Anonymous Anonym said...

Ojsan, just det. Du laddar ju inte hem. Att jag glömmer det hela tiden. Shit också... :P

Bläää. vi kan bilda 'skadade klubben

06 december, 2005 19:37  
Anonymous Anonym said...

haha bra att du har sån koll ;)
Right here, right now, you know ;)...
haha, får jag vara ordförande då eller :p, snääälla ;)

06 december, 2005 19:40  
Anonymous Anonym said...

WOW! Du är bäst Camilla :)

06 december, 2005 19:44  
Anonymous Anonym said...

Japp jag vet, och det borde ju automatiskt göra mig till ordförande, eller hur? mohaha

06 december, 2005 19:46  
Anonymous Anonym said...

Haha. Jaaa, okejdå! Det kan du väl få bli :P

06 december, 2005 19:52  
Anonymous Anonym said...

Schysst värre :p
Med tanke på allt som hänt mig så borde jag ju få vara våran förespråkare ;)
du får vara kassör eller nått sånt där mohahah. ja välj titel själv ;)

06 december, 2005 19:53  

Skicka en kommentar

<< Home