måndag, december 12, 2005

Nöjd, så nöjd
Idag har jag hunnit allt jag tänkt. Än så länge. Cyklade till skolan en halvtimme tidigare, för att fixa engelskaartikeln. Och den fanns! :) Och den var ca. 3 sidor full med text. Lyckliga jag!
Efter skolan cyklade jag ner till stan för att ta en sväng in på Vero Moda för att kolla hur det där skärpet skulle sitta. Men det hängde bara så som mitt gör, så det var nog inte på något speciellt sätt som det skulle knytas. Bara jag som har fått för mig det!
Är bara inne lite snabbt för att lägga upp bilderna på klänningarna + två bilder från helgen. Får passa på då datorn på övervåningen är ledig. Är här som alla mobil-bilder finns. Det går inte att lägga in några bilder där nere.



Julgodis & Film,- och godistime



Klänning 1 + närmare bild på tyget



Klänning 2 + närmare bild på tyget

Nope, nu måste jag arbeta med min engelska.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

wow vilka snygga tröjor :D looove them. Du måste fixa till bilderna så man kan se dem bättre sen :D

12 december, 2005 22:18  
Anonymous Anonym said...

CAMILLA: Ah, jag ska göra det någon dag, då jag får tillfälle!

13 december, 2005 15:47  

Skicka en kommentar

<< Home