onsdag, december 07, 2005

Smärtan flyttar runt?

Det är SJUKT. Ni anar inte. Idag har jag ont i andra höften/ljumsken. Det onda och obehagliga på höger sida är helt borta, och istället har det satt sig på vänter sida...
Pappa tror att det kan bero på att jag har belastat den vänstra sidan eftersom jag har haft ont i den högra, och på så vis har jag fått 'träningsvärk' eller liknande. Iallafall är det grymt mysko. :)

Matteprov igår & filosofiprov idag. Gick bra båda gångerna, men jag kom på efteråt att jag gjort endel slarvfel på matten, som vanligt. Hehe.

Fick tillbaka ena delen på engelskaprovet samt NK-läxförhöret idag. Gick som väntat. 18/28 på NK, men det är jag nöjd med eftersom det var så passa svårt.
Engelskan var G, 5 poäng över G. Hehe. ;) Men jag är ganska nöjd med det också, eftersom det var den oförberedda delen och jag är SÅ kass på det.

Nu blir det käk!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Din pappas teori kan nog stämma, för den perioden då jag hade såna problem med mitt högra ben så var jag ju tvungen att använda vänstra mer och tillslut fick den fnatt också.

Men det ska nog gå över snart för dig.

07 december, 2005 18:39  
Anonymous Anonym said...

CAMILLA: Ja, vi får väl tro det :)

07 december, 2005 18:54  

Skicka en kommentar

<< Home